Değerlerimiz

Yarım yüzyılı geride bırakan Cici, Türkiye’de ve dünyada büyümeye-gelişmeye devam ediyor. Büyüdükçe gençleşen ve daha büyük hedeflere odaklanan şirketimizin kurumsal değerlerini şöyle özetlemek mümkün;

  1. Duygusal İstikrar: Genel davranış biçimi olarak piyasa iyi olduğunda haddinden fazla açılmayan Cici, kötü olduğunda ise karamsarlığa kapılıp içe kapanmadı. Genel ekonomi iyi olduğunda işlerin bir süre sonra kötüye gideceği temkinini, kriz anlarında ise ilerleyen süreçte durumun düzeleceği iyimserliğini daima korudu. Bu yaklaşım Cici’de Duygusal İstikrarı sağladı.
  2. Öz Kaynakla Büyüme: Duygusal istikrarla Cici sanal büyümeden korunda, öz sermayesini güçlendirdi. Bunun ödülünü de özellikle kriz dönemlerinde aldı. Kriz anlarında rakipler küçülürken Cici öz sermayeli yapısıyla yüzde 35’lere varan oranda büyüme kaydetti